I am number 4

I am number four. En scfi action rulle. Den handlar då om "John" som lever med sin krigare "Henri". Anledningen till att han har en krigare som ser efter honom är för att han kommer från en annan planet och jagas utav onda varelser från en annan ond planet. Det låter väl helt logiskt va?
Nemen det är en riiktigt grym film. Jag ville sitta kvar i biografen och vänta tills fortsättningen kommer. Jag är helt övertygad om att det kommer en till. Det kan inte sluta så här.
Den är spännande rakt igenom. Är inte överdriven eller alldeles för inriktad på bara massa slagsmålscener. Jag har alltid varit lite utanför i min familj för att jag inte alls har fastnat för scfi genren, men om jag hittar fler filmer i samma katagori så kommer jag passa in så bra med resten av mina rymdnördar till släktingar.

Så snälla gör er själva en tjänst och gå och se den. Helst nu. På en gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0