Pole dance

Har träningsvärk lite här och där idag faktiskt. Var på mitt första Pole fitness pass igår. Vet inte exat vad jag tycker om det. Var lite trixigt och helt annolunda mot något annat som jag gjort men det blir nog roligare när man kommer in i det.

Jag har två morgonrutiner som jag inte gärna hoppar över. Här är då den första. Vatten med citron i för att sätta igång matsmältningen och sisådär
Här är den andra. En brustablett med Calcium pyrovat som höjer fettförbränningen.
Jag har faktiskt märkt ganska stora förändringar på vågen efter att jag började med denna lilla rutin. Visserligen så gör jag ju annat för att gå ner i vikt också men jag kan verkligen rekomedera dessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0