Shoppingtips

Det som jag tycker är det enda tråkiga med att shoppa är att man måste prova kläderna. Det är ju rätt viktigt för att se att kläderna är i rätt storlek och för att de är snygga på också. Men jag tycker det är rätt enerverande att stå i ett trångt utrymme och slita av å på massa kläder. Ett tips som jag tycker är underlättande är att om man har en planerad shoppingtur nu som jag har så får man anpassa dom kläderna man sätter på sig lite. Göra en shoppingoutfit helt enkelt.
Det här är då min shopping outfit. Byxorna sitter rätt löst så att de är enkla att ta av och på. Linnet sitter tajt och är i en rätt neutral färg, kan vara bra ifall man ska pröva nåt när man vill ha ett linne under. Å en lös kofta som man bara hänger av sig. Rätt smidigt vaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0