Torsdag

Alltså jag och rubriker klickar inte riktigt faktiskt. Jag sitter och funderar på vad jag ska skriva i själva inlägget. Jag har inte mycket lust att lägga ner tid på att komma på en fyndig rubrik faktiskt. Nej de är så onödiga.

Vad händer idag då? Ska träffa Pappa kl 10 å lämna in min kära systemkamera. Displyen har liksom dött lite å det e liksom lite tråkigt å fota om man inte kan se bilderna man tagit. Så hoppas det inte blir inne på lagning i ett halvår eller så. Man vet ju aldrig. Sen blir det lite kinamat till lunch. När jag ändå är uppe i centrum kommer jag ju inte kunna hålla kreditkortet i styr eftersom att jag fick lön idag så det blir nog lite shopping oxå.. Härliga tanke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0