Träning efter sjukdom

Idag vart det träning igen då efter ett uppehåll. Har ju varit väldigt förkyld så jag har inte satt min fot på gymmet på typ en och en halv vecka. Extremt lång tid för att vara jag. Men idag var det dags igen.
Var verkligen tungt idag. Man tappar ju så mycket så fort när man är borta sådär. Men tänk på det ni andra som tränar att det går snabbt för kroppen att ta tillbaka det igen. Om typ tre dagar så kommer jag springa lika snabbt som innan och ta lika mycket vikter. Men man ska ändå vara lite försiktig i början så kroppen hinner vänja sig lite

Är egentligen helt emot mina principer att lägga upp denna bilden på mig själv. Tittar på den ibland när jag behöver lite träningsmotivation. Har gått ner ca 16kg sen den bilden och jag vill aldrig upp dom igen

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du sover gott i natt och får en bra onsdag!



Kika gärna in och kolla på mina två nya dansklipp i streetdance och disco :D Jag gör bort mig rejält i ena videon, haha^^

Kramis på dig :)

2011-03-22 @ 22:50:20
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0