weekend

Tjeena. What´s up. Söndag idag. Vad har hänt sen sist då. I fredags jobbade jag 13timmar blää. Men fick ett väldigt bra erbjudande av chefen så bara å bita ihop å skratta när nästa lön kommer. Igår så hade vi ett litet inflyttningsfika.
Jag och älsklingen har ju bott i vår lägenhet sen första december, men jag är ju inte helt nöjd med min lägenhet så jag har inte haft så bråttom med att visa upp den för släkten. Men men igår var det bara att ta tjuren vid hornen.




Pojkvännen har ju såklart bakat bullarna och tårtan. Man kan ju inte bjuda på köpta bakverk när man har en kock hemma. Det blir ju bara så fel.
Sen så åkte vi in till stan . Köpte ett nytt löparsett. Sen åt vi på sooft bar. Helt okej mat. Inte dit man går om man väl äta nåt fancy fancy men en helt okej matbit när vi inte hade så jättemycket tid.  Personalen var inte den trevligaste på denna jord. Men men

Den såg vi igår. Vill ni veta hur den va? Kika in här lite senare då för en recension

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0